3/10
·396 syf.··
2021 3. kitabı
·
95 günde okudu
·
Okunma: 12 Mart 2021 22:23
Kitaba başladım ama sonunu maalesef getiremedim. Konu güzel ama betimlemeler ve karakterin iç sesi vs bana çok basit geldi. Bir de bazı hoşuma gitmeyen şeyler oldu (buradan sonrası spoiler) mesela Karen Kimya gayrimeşru ilişkisinden hamile ve Şems'in ona sürekli yardim etmesi cocugunu doğurması konusunda isaretler gelmesi biraz garip. Yani tamam çocuğu aldirmasin ama cocuk evlilik dışı olsa da fark etmez gibi davranılmasaydı.
Bab-ı EsrarAhmet Ümit · Doğan Kitap · 200842,8bin okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.