Puan vermedi·383 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mart 2021 17:06 Yazarın okuduğum üçüncü kitabı. Diğer kitaplarında da olduğu gibi, kitabı okumaya başladığınız andan itibaren kendinizi bir arkadaşınızla sohbet ediyormuş gibi hissediyorsunuz. Yazarın anlatımı konusunda diğer kitaplarındaki gibi akıcı ve farklı öyküler arasında kısa geçişler yapması da sürükleyiciliğine katkı sağlıyor. Diğer kitaplarında da olduğu gibi her bölümde her karakterde kendinizden, yakın çevrenizden şahit olduğunuz, tanıdığınız olaylar/ karakterlerin örneklerini göruyorsunuz.
Okunmasını herkese tavsiye ederim.