·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mart 2021 22:08 José Saramago, Stefan Zweig ve Sabahattin Ali derken Ahmet Hamdi Tanpınar çıktı bu kitabıyla karşıma. Okuması ilk başlarda keyifliydi. Fakat ilerledikçe ağır dili,benim gibi okuma zevkini yeni kazanmış biri için ağır darbe oldu.
Zaman kavramıyla karşıma çıkan yazarın, bu kitaba ayırdığım zamanla üç kitap bitirebilecek potansiyelimi ve beni sadece bu kitaba hapsettiğini göz önünde bulundursam da. Yine de aldığım ve sayfalarını karıştırdığım, ayrıca altını çizdiğim onlarca paragraftan dolayı gayet memnunum.
Son olarak uzun bir Ahmet Hamdi Tanpınar molası vermem gerektiğini kitabı bitirince anladım