Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 08 Mart 2021 22:13 Siz hiç tecavüzden dünyaya gelen bebeğiniz sütünü içerek hayatta kaldınız mı?
Kadınlar çiçek de değildir gül de. Tarlada yetişmez, saksıda büyümez. Yine bir kadının rahminde doğup, yüreğinde büyür. Bir erkeğin korumasına ya da merhametine ihtiyacı yoktur.
Okuyan, üreten, araştıran bir "insan"dır.
Bu dünyada farklı olmak çok zor, bu dünyada kadın olmak çok zor, bu dünyada insan olmak çok zor..
"Dünyada zulüm görmüş çocukların yüzü kadar, elle tutulurcasına belli hüzünlü yüzler yoktur.."
o anaların ağıtlarını hissetmek istiyorsanız mutlaka okuyunuz.