·101 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mart 2021 23:48 Küçük bir kasabada yaşayan Kino'nun dünyanın en güzel incisini bulmasıyla başlıyor hikaye.İyilik ve kötülüğün karşı karşıya gelmesi ve Kino'nun aslında küçük ama kendine göre büyük hayalleri var bu hikayede.Kısa,akıcı,güzel bir hikayeydi.John Steinbeck sevenler için tavsiye edebilirim.