10/10
·456 syf.··
Beğendi
·
2021 14. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 09 Mart 2021 10:32
Nermin Yıldırım'ın son kitabı Ev.. Başından beri tüm kitaplarını okuduğum ve her yeni kitabını heyecanla beklediğim harika ötesi yazar! Travmatik ruhların buluşma noktası sanki tüm kitapları.. tüm kahramanlar kadın ve kahramanın ağzından yazılıyor hikaye..10 üzerinden 10 yine! Kitaba gelince, daha el kadar bebekken anne ve babası ayrılan Seher, babasının kardeşleri tarafından büyütülmüş ve sürekli ev değiştirmiştir. Üniversite çağında ilk kez kendi evi olmuş ve ev arkadaşı, can yoldaşı Kader'in dramatik ölümü ona büyük travma yaşatmıştır.. Bir yolculuğa çıkmaya karar verir. Kendisi çok istemese de ona daima yakın olan Ogo adındaki arkadaşı da bu yolda ona eşlik eder. Portekizden İspanyaya: Camina De Santiago..Yoldaki karakterlerin neredeyse hemen hepsi o kadar sevimli o kadar içtendi ki, kucaklayasım geldi.. Ogo..keşke benim arkadaşım olsa dedim.. Şerbet.. peşlerine takılan 2 yaşında bir Alman kurt köpeği.. benim olsa dedim.. Yakup.. yaraların ilk merhemi.. herkesin karşısına çıksa böyle dedim..Her karşılaştığı şeyde, nesnede, olayda, seste çocukluğuna ve yaşadığı evlere giderek, yolu dalgın ve düşünceler içinde bitiren huysuz Seher'imiz, sözleştiği gibi Kader'le buluşabilecek mi? kendine verdiği sözü tutabilecek mi? onu soluksuz okuyunca anlayacaksınız.. Çok fazla altını çizdiğim cümle oldu.. Bir sonraki maceraya kadar siz de Nermin Yıldırım'la kalın mutlaka diyorum, şiddetle tavsiyemdir..
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,9bin okunma
·
274 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.