10/10
·1724 syf.·
Beğendi
·
2021 17. kitabı
Victor Hugo
9.4/10 · 105,5bin okunma
·
17 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sıra Anna Karenina'da. Unutturmam. 🤭😂
Çetin
Gönderi Sahibi
Pekâlâ anlaştık 😌
Çetin
Gönderi Sahibi
Okurken çok keyif aldığım bir kitap olduğunu belirtmeliyim. Kitabın uzun sürmesi kesinlikle kendisiyle alakalı değil, benim biraz yoğun olmamdan kaynaklıydı. Daha önceden kısa versiyonunu okuduğum için birinci cildinde takılmadan devam ettim ama ikinci cildine geçtiğimde bazı yerlerinde kopmalar yaşadım. İlk defa okuyacaklar için benim gibi bazı bölümlerde kitaptan kopmamaları sağlamak adına tavsiyede bulunmak isterim: Öncelikle yegane tavsiyem bu kitabı başka meşguliyetleriniz varken okumamanız çünkü basit bir roman olmadığını, anlaması güç olduğunu düşünüyorum. Bölüm bölüm üstünde durup düşünmeniz gereken yerler çıkacak karşınıza, basit bir şekilde okuyup geçmek kitaba haksızlık olur kanımca. Eğer not tutma alışkanlığınız yoksa okurken tarihleri, olayları ve isimleri not tutmanızı öneririm çünkü kitap gerçekten bu konuda muazzam bir çeşitliliğe sahip. Keyifli okumalar, sağlıcakla kalın :)