Ben bu seriyi 2011 de keşfetmiştim. Fantastik kurguları çok seviyorum. Normal vampir hikayelerinin biraz daha üstünde, karakter isimleri mitolojiden seçilmiş guzel tasarlanmış bir seri. Serinin en beğendiğim kitabı budur. Ilgi alanına girenler için bir solukta okunacak bir seri