·424 syf.····Okunma: 11 Mart 2021 16:56 Çalıştığım için kitabı bitirmem uzun sürdü. Fakat vakit bulunursa çabuk bitebilecek bir kitap. Kitabın konusuna gelecek olursak iki kardeşin birbirinden ayrılınca yaşadıkları konu alınmış. Aslında her bölüm birbirinden farklı ve birbirleriyle ilişkili karakterlerin yaşadıklarına yer veriyor. Bu bakımdan birazcık karışık görülebilir. Ama kitabın sonunda bir kalp kırıklığı yaşadım. Hissettirdiği duygular ele alınacak olursa okunabilecek kitap. Herkese tavsiye ederim.