Puan vermedi·304 syf.··
Beğendi
·
2021 24. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 07 Mart 2021 15:37
Acımasızlık, Doğanın bize naklettiği, uygarlıpın henüz yok edemediği insan enerjisinden başka bir şey değildi. İnsanın elde etmek istediği güç, iktidsr ve aşk, aslında onun gerçek kişiliğinin çiçek açmasını sağlayan mevsim değil miydi? İnsanın tohumu bozuksa mevsimin suçu neydi? @kitap_kolik_bir_kadn Şengül ve cadininnkazani İlkay'ın tavsiyesi ile harika bir kitap okudum diyebilirim. @a.yasemineren 'in @nemesiskitap basımı ile #intikammevsimi ! #güçmevsimi sonrası merakla beklediğim ve Emma- Edward okumak istediğimi defalarca dile getirdim. Ve öyle de oldu. Güç savaşlarının içerisinde aşk okumak çok keyifliydi. Hain bir suikast sonrası Emma'nın yaşadığını ilk kitabın sonunda anlamıştık. Fakat bu kitap öyle bir yerde bitti ki devamı olduğunu anlayabildim sadece. Kitap tam ara kitaptı. Teknoloji üzerine Emma ve Edward'ın konuşmaları acayip iyi ve bilimin sonucunu tartışır vaziyetteydi. En beğendiğim bölümlerdendi.Herkes hakkında bilgi sahibi olduk. Üçüncü kitap eminim çok daha bomba gibi gelecektir. Yazarımızın emeğine sağlık.
İntikam MevsimiA. Yasemin Eren · Nemesis Kitap · 2021193 okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.