·101 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2021 11:06 Yazarın okuduğum diğer kitaplarından farkı betimleme ve benzetmelerin fazlaligiydi. Okurken sıktı mı derseniz aksine daha fazla etkiledi. Tarzı zaten tartışılmaz yazarımızın. Yine sürükleyici ve açık bir anlatımı vardı kitabın. Ben elimden bırakamadım yine.
Konuya gelirsek Kızılderili yerli halktan olan Kino ve ailesinin başından geçen olayları konu alıyor. Kino'nun bebeği Coyotito'yu akrep sokması sonrasında doktora gorunmesini sağlamak için inci avına çıkmasını ve bulduğu değerli inciden sonra başına gelen olaylari konu aliyor. Aslında günümüzde de hala devam eden esitsizlik, insanlardaki para tutkusu, fakirlikten gelen çaresizliği ve sömürgeciliği en güzel şekilde anlatan bir kitaptı. Kino, karisi Juana ve evlatları Coyotito'nun yaşadıklarına çok üzüldüm keşke böyle bir son olmasaydı. Okumanızı tavsiye ederim ❤