Zülfü Livaneli sen ne muhteşem bi kalemsin ve Son Ada sen ne muhteşem bi romansın.
Kitabı çok beğendim ve büyük bi merakla okudum.
Yazarın sözleriyle anlatılmak istenirse “gündelik yaşamın içinde küçük boyun eğişlerden oluşan küçük günahların hikayesi bu.”
Son sığınağın,
son köşenin kaybedilişinin hikayesi.
Kitabı okurken bir yandan ütopyanın distopyaya dönüşünü dehşetle izliyorsunuz bir yandan da dönüp kendinizi içinde bulunduğumuz dünyaya bakarken buluyorsunuz.
Hiç düşünmeden herkese gözü kapalı önereceğim bir kitap.Keyifli okumalar.