İnsanın başına gelen en kötü şey yapayalnız kalması değil, yapayalnız hissetmesine neden olacak insanlarla birlikte yaşamasıdır. ~Goethe
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.