Puan vermedi·520 syf.··Beğendi
· Bu kitabı ileride torunlarım mutlaka okusun diye 3 saat imza kuyruğun da bekledim ama değdi imazada da geleceğin bebeklerine diye attı. Yılmaz Özdil gerçekten okunması gereken bir kitap bence bilmediğimiz o kadar anıları var ki "Atatürk'ü ün"