Kitap hakkinda o kadar cok sey duymustum ki ben okudugumda beklentilerim gercekten cok yuksekti. Belki kitabi 29 yasimda okumamdan kaynaklanan bir sey, benim bekledigim kadar sarsici olmadi. Ama tabiki isledigi konu ve bir böcek uzerinden insanin caresiz ve yalnizligini anlatmasi etkileyici.