Ne yazık ki öyle :(
“Zavallı Türkçe! Ne güzelsin ve ne kadar şuursuz, cahil, cüretkar evlatların var; seni berbat ediyorlar.”
Sayfa 89
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.