·126 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mart 2021 12:47 Sonunda gerçekten Werther'in ıstıraplarını kalbinizde hissedeceğiniz ve olgunlaştıkça tekrar okumanız gerekecek bir kitap. Her on yılda bir açıp açıp okunmalı. Romantizm akımı çerçevesinde yazılan kitaplar beni realistler kadar etkilemese de Goethe'nin bu eseri üzerinde saatlerce düşündürecek hisleri barındırıyor.