·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mart 2021 19:40 Ben inceleme okurken ilk önce netliğe bakıyorum. O yüzden hiç uzatmadan hemen yazmak istiyorum fikrimi. OKUYUN! Bu kitabı mutlaka okuyun. Çok güzeldi. 2 günde bitti koca kitap. Bir sürü karakter var ve ilk sayfadan itibaren hiçbirinden sıkılmadan Her birinin hikayesini ayrı zevkle okudum. Hiç mi yormaz bunaltmaz bir kitap. Son zamanlarda okuduğum en iyilerdendi.