·189 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Kasım 2016 15:36 İnsanın inandıktan sonra aşamayacağı engel yoktur derler. Kitabı okuduktan sonra bu söz benim için daha çok anlam kazandı diyebilirim .
Doğuştan beyin felci geçirmiş bir çocuğun sadece sol ayak parmaklarını kullanarak yazmayı öğrenmesi,resim yapması ve kendi öyküsünü oluşturması..
Umudunu yitirip en dibe indiği zaman ona kalpten inanan annesinin tüm fedakarlığı ile karanlıktan çekip çıkarması .
Aile olabilmenin,hiç tanımadığınız fakat yardıma muhtaç insanlara acımadan ve onları incitmeden yardım edebilmenin,dost olabilmenin ve en önemlisi şükretmenin önemini çok güzel bir şekilde anlatmış Brown ..
Okunması gereken bir eser..