Okurken büyük bi heyecanla okuyup bırakmak istemediğim bi kitap. Öyle sardı. Sanki karşınızda birisi varda sohbet ediyormuşsunuz gibi. Vaazları insanı düşündüren gerçekleri görmesine (İnşaAllah) vesile olan bi kitap.. Kesinlikle en başta okunması gereken kitaplardan..