·467 syf.····Okunma: 15 Mart 2021 15:29 · Neden daha önce okumadım diye hayıflandığım, Meryem için art arda gözyaşı döktüğüm kitap. Yüreğim paramparça olsa da iyi ki okumuşum. Mutlaka okunması gerektiğini düşünüyorum. Okunmalı ki nelere şükretmemiz gerektiğini fark etmeliyiz. Aslında ne boş şeylere şikayet ettiğimizi fark etmeliyiz. Zalimin zulmünden eziyet gören, şehit edilen tüm masumların Rabbimin en güzel şekilde himayesinde olduğundan eminim. Allah'ım verdiğin her nimete yarattığın şeyler adedince şükürler olsun.