·318 syf.····Okunma: 15 Mart 2021 19:39 Geçen sene elime aldığım, yarısındayken bıraktığım bir kitaptı. O dönem okuyabileceğim bir şey değilmiş demek ki, bir şans daha verip tekrar baştan başladığımda fark ettim bunu. Hızla bitirdiğim, zevkle okuduğum bir kitap oldu. Sadece sona bağlanışının çok hızlı olduğunu söylemeliyim, biraz aceleye getirilmiş gibi. Giriş gelişme çok iyi ama sonuç birkaç sayfada olup bitmeseydi, keşke daha uzun sürseydi diye umdum. Bir parmak şaklatması kadar kısa bir sürede döndü her şey. Ya da bana öyle geldi, bilemiyorum.