4/10
·219 syf.··
2021 21. kitabı
sevemedim. çağdaş türk edebiyatı okumayı çok seviyorum ama arada aforizmadan geçilmeyen kitaplarla karşılaşıyorum ve hemen oradan uzaklaşıyorum. anlatmak istediklerini afili cümlelerle yazınca orada iyi edebiyat maalesef göremiyoruz. seveni vardır ama benim edebiyattan beklentim bu değil. kitabı kahveyle paylaşan kesim beğenebilir ama. bu arada romanı da okudum kesinlikle bu kitabına göre çok başarılıydı. mihrap karakteri kolay unutulmayacak. umarım romanının izinde gider de aforizmalardan bir nebze olsun sıyrılır.
DankSinem Sal · April Yayıncılık · 2016500 okunma
·
206 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.