·160 syf.····Okunma: 16 Mart 2021 04:20 Ufak bir kuşku büyük hataların, günahların başlangıcı. Othellonun tek hatası İago'nun söylediklerine kendi karısından daha çok güveniyor olmasıydı sanırım.
Kitapta kötülüğün tohumu o kadar güzel ve yerinde atılmıştı ve tohumun filizlenmesi o kadar iyi işlenmişti ki hayranlıkla karışık bir şaşkınlıkla okuduğumu söyleyebilirim. Ayrıca okurken karakterlerin yaşama ne kadar yakın olduğunu fark ettim. Sanırım en "namussuz" insanlar kendini en "namuslu" gösterme çabası içinde olanlar.