·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Mart 2021 13:42 Peyami Safa'nın kitaplarından ilk okuduğum, Biz İnsanlar oldu.
Yabancı kelime oranı biraz yüksek olsa da sayfanın alt kısmında kelimelerin anlamları mevcut.
Kitabın kurgusu, olay akışı çok güzeldi. Âdeta bir nefeste okunup bitiveriyor. Ben çok sevdim olay akışını. İnsan okurken merak ediyor, Acaba ileride ne olacak?
Kitaptaki duygular çok güzel aktarılmış. Kitap içindeki mektuplar ve günlükler çok yerinde kullanılmış. Ne çok fazla ne de çok azdı.
Kitabın sonu biraz beni üzdü.
Kitabın okunmasını tavsiye ediyorum. Mutlaka okuyunuz.