9/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2021 6. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 16 Mart 2021 13:42
Peyami Safa'nın kitaplarından ilk okuduğum, Biz İnsanlar oldu. Yabancı kelime oranı biraz yüksek olsa da sayfanın alt kısmında kelimelerin anlamları mevcut. Kitabın kurgusu, olay akışı çok güzeldi. Âdeta bir nefeste okunup bitiveriyor. Ben çok sevdim olay akışını. İnsan okurken merak ediyor, Acaba ileride ne olacak? Kitaptaki duygular çok güzel aktarılmış. Kitap içindeki mektuplar ve günlükler çok yerinde kullanılmış. Ne çok fazla ne de çok azdı. Kitabın sonu biraz beni üzdü. Kitabın okunmasını tavsiye ediyorum. Mutlaka okuyunuz.
Biz İnsanlarPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 20233,743 okunma
·
58 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.