Puan vermedi·472 syf.··
Beğendi
·
2021 14. kitabı
·
10 saatte okudu
·
Okunma: 16 Mart 2021 00:58
Merhabalar! bugün size 3391 Kilometre kitabının yorumuyla geldim. Öncelikle kendi düşüncelerimden bahsetmek istiyorum. Kitap çok güzeldi. Gerçekten bu kitabı okurken “seven yapıyormuş” dedim. O kadar mesafeye rağmen bu kadar sevgi... neyse kitabın konusunda gelecek olursak; Kitabı İzmir’in ağzından okuyoruz ama sonda Ege’nin anlatamının olduğu yerler var. İzmir yalnız bir kız. Ege de öyle. Yapayalnız ikiside. Ege bir gün Tumblr da dolaştığı esnada İzmir’in sayfasına rastlıyor sayfanın adı:Ege’nin incisi Ege bunu görünce etkileniyor ve her gün her yazdığını takip ediyor, İzmir’inde en az onun kadar yalnız olduğunu görüyor ve ona mesaj atmaya karar veriyor. Kimden: gelmemeyegidenadam Kime:egeninincisi “Artık uyu.” Yedi ay sonra düşündüğü onca şeyden sonra İzmir’e yazdığı bu iki kelime herşeyin başlangıcı oluyor. Ege ve İzmir her şeye rağmen,mesafelere ,korkulara rağmen konuşmayı sürdüyorlar. Bazen vazgeçiyorlar. Ama sonra toparlanıyorlar. Annesi ve babasını trafik kazasında kaybeden İzmir ve onun ailesi olan Ege’nin hikayesi bu. İyi okumalar:)
Aşk
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.