Hep öyle değilmidir zaten. Gece olmayıversin, el ayak çekilipte kendinle başbaşa kaldığında. Kendinle konuşursun yalnızlığında. Kim gelirsen gelsin yada kim giderse gitsin hayatından birtek kendin kalır günün sonunda yanında. İşte o saf gerçek yaşam öyküsüdür. Canında yansa doğruları konuşur doğruları bulursun orada..