"Ne yaparsam yapayım, sonunda içimle baş başa kalıyorum ve bir derin hüzün gelip kaplıyor içimi. Benim yurdum içimde galiba.." Nurullah Genç
Edebiyat
··1 alıntı·
121 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hep öyle değilmidir zaten. Gece olmayıversin, el ayak çekilipte kendinle başbaşa kaldığında. Kendinle konuşursun yalnızlığında. Kim gelirsen gelsin yada kim giderse gitsin hayatından birtek kendin kalır günün sonunda yanında. İşte o saf gerçek yaşam öyküsüdür. Canında yansa doğruları konuşur doğruları bulursun orada..