Gerçekten çok akıcı bir kitap. Olayları yaşatıyor gerçekten. Karakterler çok iyi betimlenmiş. Sanki her karakteri birebir tanıyormuşsunuz hissi uyandırıyor. Hikayeye gelirsek gerçekten abartıldığı kadar var. Kitabı bitirince yüzünüzde bir gülümseme beliriyor. Kesinlikle okunmalı. Yazarın kesinlikle başka kitaplarını da okuyacağım.