Binlerce insanın içerisinde görülemeyen bir çocuğun hayatı .
Kalabalıklar içerisinde yalnız başına hisseden ve bu yalnızlığına alışan bir insan .
Bi düşünmek lazım aslında hayatımızın üzerine . Sahi , insanlardan kendimizi kaçırmak için illa saklanmamız mı gerekir?