Özellikle çocuklara okuma alışkanlığı kazandırmak anlamında ilk okutulması gereken kitaplardan biri olduğunu düşünüyorum. Benim de çocukluk yıllarımda ilk okuduğum kitaplardan biridir. Hatta Steinbeck’in “İnci” adlı kitabıyla birlikte arka arkaya okutulması daha da iyi olacaktır. Gayet sade ve anlaşılır bir dili vardır.