·383 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mart 2021 12:49 İçerisinde tıbbi ifadelerin neredeyse hiç yer almadığı, sadece hastalıkların adının yazıldığı roman tadında bir kitaptı gerçekten de.
Çok akıcı bir kitaptı. Biz okuyuculara göre çok akıcı , lakin kitabın içeriğindeki hasta bilgilerini deneyimlemesi yıllarını almış görünüyor.
Yer yer Ankara'yı da betimliyor bize.