Öncelikle kitap beklentimi hiç karşılamadı. Stephen King denilince daha korku gerilim bekledim fakat bu kitabında böyle bir beklentiye girmenizi önermem. Aslında yazarımız kitapta her hikayelerinin önünde bir açıklama yapmış ve yazdığı hikayenin nerden geldiğini nerden esinlendiğinden bahsetmiş. Kitap Farklı farklı 20 hikayeden oluşuyor. Benim en beğendiğim hikayeleri kötü çocuk ve ur oldu diyebilirim. Bazı hikayeleri okurken çok fazla sıkıldım. Neden bunu yazmış ki dediğim bile oldu. Bazı hikayelerin sonu çok yavan kalmış bir şekilde bitiyor. Açıkcası çok tatmin edici bir kitap değil. Bence Stephen King okumak istiyorsanız kesinlikle bu kitaptan başlamamalısınız. Kabuslar Pazarı
Kabuslar PazarıStephen King · Altın Kitaplar · 2016592 okunma