Unutmak diye bir şey yoktur.
4. En sevdiğim rengi soruyor arkadaşlarım. Mor diyorum, mosmor. "Bir çocuk küçükken en çok neyi görse, sever onu" diyordu anneannem. Büyüyünce nefret edecektir belki. Böylece sevgiyle nefret arasındaki uçurumda yitip gider. O uçurumda sağ kalmaya çalışırken, yeni yeni insanlar tanıdım. Yeni hayatlar dokundu hayatıma. Yeni renkler gördüm ama üzerime en çok mor yakışır benim. Bileklerim, dizlerim hep mordu. Bedenimin bir parçası olmuştu. Küçükken. Senin sayende. Acısını da hissederdim. Renklerin canı varmış diye düşünürdüm hatta. Şimdi düşünürken buruk bir tebessümden öteye gitmiyor. Artık anlıyorum, baba. Sevdiğin için değil nefret ettiğin için vermişsin o desenleri ruhuma. Seni unutmama engel olan şey de bu sanırım. Korkarım ki ne bu dünyada ne de öbür dünyada seni unutamayacağım. Bunu kendime itiraf etmek çok zor ama önemli olan seni nasıl hatırladığım. En azından bunun için teşekkürler. 1. #110296058 2. #111079238 3. #111414703
1000Kitap
··
1.076 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
💜💜💜 Sana yakışan tek mor bu. Satırlarını hissetmem kaderini hissetmemden geçiyormuş kuzum. Mor kardeşliği bizim ki. 🍀🕊️
DostaViski
Gönderi Sahibi
🙂💜🌺🦋insanlar olarak tek morumuz bu 💜olsun
Sen mi yazıyorsun
DostaViski
Gönderi Sahibi
🙏🏻🌺teşekkür ederim Evet inşallah üniye girebilirsem düşünüyorum🙂💜🦋