Ben bu iletinin altına ne kadar yorum yapsam'da duygularımı ifade etmeye çalışsamda bunu yapacağımı sanmıyorum cümleler arasında kayboldum içimde bir burukluk sanki terk edilen benimişim gibi Iyi ki varsın damla🌺🌺❤ devamını dört gözle bekleyeceğim kalbinin sesini dinle her zaman🌺