Günaydın, baba.
1. #110296058 2. #111079238 3. Ettiği yeminleri bozar mı insan? Unuttum, hatırlamayacağım, bir daha onu düşünmeyeceğim diye ettiğin yeminleri bozdun mu hiç? İşte o zaman anlarsın beni. Ne zaman onun varlığını hissetsem gözlerimi sımsıkı kapatıp beynime işkence yapıyorum düşünme diye. Tabii bu olmuyor, bundan vazgeçip kalbime eziyet ediyorum. Onu kötü olarak gör, sevme diye. Kalbim ve beynim arasındaki en büyük çaresizliğimsin, baba. Tüm damarlarım, kalbim senin sevgine aç, şefkatine muhtaç, merhametini isterken beynim senden ölesiye nefret ediyor. İnsanın bedeni en büyük mesafedir. Oturduğu yerde düşünerek yorulabiliyor insan, hem de çok. Tüm dünyayı dolaşsam bu kadar yorulmazdım herhalde diye düşünüyorum. Kapattığım gözlerimi açmak istemiyorum. Açsam neyi göreceğim ki? Her şeyimi çaldın benden - hayallerimi, umutlarımı. En önemlisi renklerimi çaldın. Her şey siyah beyaz artık benim gözümde. Hayat bir film şeridi gibi geçiyor gözümün önünden. Herkes birer Charlie Chaplin ama bir tek senin filminde ağladım. Konuşmadan sadece hareketlerinle yaptığın o filmde, hüngür hüngür ağladım ben, baba. Meğer insan gözlerinde gökyüzü taşırmış. Onlarca bulut olduktan sonra gözyaşlarını silmenin faydası yokmuş. Çok geç anladım bunu. Her şey için çok geç kaldım aslında. Mesela şuan saat sabahın 5'i. Uyumam gerekiyor ona da geç kaldım. Uyumak istiyorum, uyumak istiyorum! Tabii uyuyabilirsem. İyi geceler, baba. Ah Pardon! Günaydın... 4. #111801065
1000Kitap
··
555 Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben bu iletinin altına ne kadar yorum yapsam'da duygularımı ifade etmeye çalışsamda bunu yapacağımı sanmıyorum cümleler arasında kayboldum içimde bir burukluk sanki terk edilen benimişim gibi Iyi ki varsın damla🌺🌺❤ devamını dört gözle bekleyeceğim kalbinin sesini dinle her zaman🌺
DostaViski
Gönderi Sahibi
Daha erken bence
Yani az önce üç iletini de okudum gerçekten evet her ne kadar acılı bir mesele olsa da gerçekten takdire şayan bir eser yazabiliceğini düşünüyorum. 🌹 ♥️
DostaViski
Gönderi Sahibi
Umarım🙂
Eline emeğine sağlık güzelliğini anlatıcak tek bir kelime bulamadım kusura bakma...🌼🦋
DostaViski
Gönderi Sahibi
Çok sağ ol🙏🏻💜
Yeni Pp ne güzel ya 🖤
DostaViski
Gönderi Sahibi
🤭🦋🤭
💔
DostaViski
Gönderi Sahibi
🙂🌺