·344 syf.····Okunma: 18 Mart 2021 02:33 Bu serinin devamı olmalıydı !! Aslında seriye tam bir giriş kitabıydı bence bu kitap, pek olayı yoktu, Kallie kaçtı Wilder kovaladı, tarzında ilerledi ta ki Wilder kızın ne olduğunu öğrenene kadar zaten orda da ortaya bir Tanrı çıktı ve hiç beklemediğim bir sonla bitti kitap. Elimde olsaydı direk ikinci kitaba başlardım bu kitabın sonundan sonra asıl olaylar 2.kitapta başlıyor ama maalesef 2.kitap yokkk!! Devamı gelmiyor serinin...
Kısacası Yine yarım kalmış bir seri daha ...