Puan vermedi·256 syf.··
Beğendi
·
2021 4. kitabı
·
25 günde okudu
·
Okunma: 19 Mart 2021 00:17
Bu kitaba bir ayrılık döneminde başlamıştım.. Kafam dağılsın, odak noktam değişsin, zaman geçsin diye okuduğum bir kitaptı. Sonrasında farkettim ki bir terapiye katılmışım hissi veriyor. Kitapta defalarca okuduğum paragraf ve sayfalar mevcut. Kitabın kapagini açıp okuyayim ruhuyla hiçbir zaman okumadım. Her okudugumda kendimi kelimeler cümleler arasında kaybediyordum. Belki tam zamaninda okumuştum belki de kendimi toparlayip biraz daha sonra okumalıydim bu kadar etkilenmemek icin.. Bahar hanımın kalemine sağlık. Kütüphanemde tek kitabı bu olmayacak. Siradaki kitabi okumak icin sabırsızlanıyorum..
Psikoloji
Terapi Odasında İyileşen İlişkilerBahar Tezcan · Küsurat Yayınları · 2021933 okunma
··
357 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.