7/10
·364 syf.··
Beğendi
·
2020 7. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2020 00:50
Realist anlatımıyla okurken insanı içine çeken bir kitap. Karakterlerin iç konuşmaları ve düşünceleri çok güzel anlatılmış, kitaptaki Ömer karakterinin iç hesaplaşması, hatalarıyla yüzleşmesi, bazen hatalarından kaçmasını bu kadar etkileyeci bir dille okumak güzeldi, beğendim. Bu kitap şöyle bir mesaj içeriyor; Gerçek hayatta koşulsuz iyi olmanın, kendinden önce başkalarını düşünüp etrafındakileri mutlu eden kişilerin hayatta kaybetmeye mahkum olduklarını. Ve bu kitapta apaçık şekilde anlatılmış. Sabahattin Ali' nin okuduğum ilk kitabıydı diğer kitaplarını da aldım kitaplığımda duruyor hepsini sırayla okuyacağım.
Edebiyat
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Rönesans yayınları · 0209bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.