·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Kasım 2016 13:26 Bu kitabı oğluma almıştım. İyi ki de almışım, çok güzel basit bir dille yazılmış çocuk kitabı. Aslında yetişkinlerinde okuması gereken bir kitap. Çocuk gözüyle büyüleri anlatan, büyüklerin yaptıkları davranışlara çocukların nasıl bir anlam vermeye çalıştığını dolaylı yollardan ifade edilmiş..