Puan vermedi·144 syf.··Beğendi
· Insanlığın sınıflara ayrılmasının tavan yaptığı bir dönemde, adından da anlaşılacağı üzere efendisi ile uşağının öyküsüdür. Sistemin verdiği ile yetinen alt sınıfın, konu kendi canıyken dahi degersizligini görebiliyoruz. Efendinin kendi çıkarı olmadan yaptığı devrimdir. Ata'm bu kitaba cok değer vermiş, müfredata koydurtmak ıstedigi kitaplardanmış.