Puan vermedi·83 syf.··Beğendi
· Stefan Zweig le tanıştığım ilk kitaptır. Sonunda da kendimi alamayıp bütün kitaplarını edindim. Sonrasında yazarı şöyle bir araştırayım dedim. Ve çok üzüldüm. Bu kadar içli ve asi kalem sistem umutsuzluguna yenik düşüp yaşamına son vermiş.