Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
· Toplu taşımada okuduğuma pişman olduğum bana çok guzel anılar katan bir kitaptır. ( İnsanların içinde durduk yere gülerseniz delilik etiketi kaçınılmazdır.) Selçuk Aydemir' i çok seviyorum. Bu kitap benim cocuklugumun çeteleşmiş hali gibi. Büyüdüğüm sokakları onun dilinden okumak çok keyifli.