Yeni bitirerek sıcak düşüncelerimi yazıyorum. Selam hikayesi çok hoşuma gitti benim özellikle son satırları çok anlamlı ve gerçek bir anlatım. İkinci aklımda kalan asfalt yol hikayesi gerçek bir insan psikolojisi örneğidir benim için. Kulaktan dolma bilgi ile değişen bir davranış ve anlatım. İyi günler.