Stefan Zweig dendiği zaman akla gelen ilk kitap...Ancak niye böyle bir algı oluşmuş pek anlayamadım. Ya yeterince tanıtılmamış ya da yeterince tanınmamış..Çünkü diğer eserlerini de okuduğunuzda göreceksiniz ki sizi avucuna almayı bilen bir yazarın ellerindesiniz...