·266 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2021 05:04 Kitabın atmosferi çok farklı geldi. Yazar bir ütopya kurmuş ve bu ütopyanın mantığında insanların mutlu olması yatıyor. Hastalıklar, yaşlılık, anne, baba gibi ailesel sorunlar, ekonomik sorunlar yani şu anki zamanda insanları mutsuz edecek hiçbir unsur bulunmuyor. Burada yazarı tebrik etmek gereken nokta bu ütopyayı tasarlarken cidden mantık üzerine kurulu bir düzen oluşturmuş. Ütopya kendi içerisinde çok tutarlı. Kitabın sevmediğim kısımları şu oldu; bilinen olgulara değinilmiş, ekstra bilmediğimiz hiçbir içerik sunmuyor resmen, karakterler hakkında yeterince bilgimiz yok ve bu sebeple duygusal bağ çok zayıf. En kötüsü de ana karakterimizin sevgiye olan bakışı çok üstün kapalı gösterilmiş, kitabın dili edebiyattan çok uzak kalmış. Bir de kitabın sonunda ee böyle mi bitti cidden dedirtiyor. Toplamak gerekirse okunabilir bir kitap ama bu kitap bana hayata bakış noktasında ekstra bir pencere kazandırmadı.