5/10
·208 syf.··
2021 7. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 19 Mart 2021 22:20
Kitapta tek zevk aldığım kısım 3. kısımdı onun dışındaki ilk 2 bölümde çok sıkıldım. Sanırım bunun iki sebebi var. İlki, ilk iki bölümde çok fazla iç monolog ve yer yer bilinç akışı olmasıydı . İkincisi bundan önce okuduğum kitap Cesur Yeni Dünya'ydı ve ona çok benzer buldum bu da bana okumak için okuyormuşsum hissi verdi .Onun dışında konu olarak iyiydi.
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2022108,5bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.