·208 syf.····Okunma: 19 Mart 2021 22:20 Kitapta tek zevk aldığım kısım 3. kısımdı onun dışındaki ilk 2 bölümde çok sıkıldım. Sanırım bunun iki sebebi var. İlki, ilk iki bölümde çok fazla iç monolog ve yer yer bilinç akışı olmasıydı .
İkincisi bundan önce okuduğum kitap Cesur Yeni Dünya'ydı ve ona çok benzer buldum bu da bana okumak için okuyormuşsum hissi verdi .Onun dışında konu olarak iyiydi.