·639 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Kasım 2016 00:55 Öncelikle Adam Fawer deyince akan sular durur bende.Olasılıksız kitabı gönlümün sultanı açık ara farkla :) Gerçekten bu kitap da diğeri kadar akıcı ve dolu doluydu.Adam romanlarında size mutlaka birsey katar.Onun hayal dünyasındaysanız ordan birsey kapmadan ayrılamazsınız.Yazarın en sevdiğim yönü de bu Gerçekten sayfalar kayıp gidiyor ve 700 sayfaya yakın kitabın nasıl bittiğini anlauamıyorsunuz.Bu kitapta fizik,felsefe ve bilim üzerine ağırlık vermiş yazar.Normalde ilgimi ceken konular değil ama öyle anlatmış ki çok beğendim ve o son neydi öyle !!! Gerçektrn güzel bir şok oldu bana ...Her neyse Adam Fawer tavsiyemdir bu kitap da benim beğendiğim kitaplarından.