·208 syf.····Okunma: 22 Mart 2021 20:45 Ben bu kitabı isminden dolayı aşırı merak ederek alıp okumaya başladım. Ve bitirdiğimde gerçekten okumaya, merak edilmeye değer bir kitap olduğunu düşündüm. Açıkçası öyle çoğu kitap gibi kolay anlaşılan bir kitap değildi. Bazen okuduğum yeri tekrar tekrar okuduğum oldu. Ama sanırım bu kitabı çoğu kitaptan farklı kılan da bu yönüydü. Hani insan da kolay şeylerden zevk almaz ya mesela öyle düşünmek gerek belki de bu kitabı okurken. İnsanlar arasında da bu böyledir genelde kolay anlaşılan insanlar fazla dikkat çekmez ama anlaşılması güç insanlar merak uyandırır ve onları çözmeye çalışırsınız, bir şekilde onu anlamaya, diğerlerinden farklı olmaya çalışırsınız. İşte bu kitap da tam olarak öyle bir kitap bence. Herkesin değil anlamak isteyenin ona değer verenin anlayacağı tarzda bir anlatıma sahip bir kitap. Ben FAHRENHEIT 451 kitabını severek okudum ve okumak isteyip de kararsız kalan herkese de okumasını tavsiye ederim. Gerçekten farklı ve insanı içine çeken, okuması için bir nedene bağlayan birçok yönünün olduğunu düşünüyorum.