Bu sıralar gerçekten bomboş olmamın kanıtı olarak her güne bir bazen iki kitap bitiriyorum. Cesur Gardiyan onlardan biri oldu. Yazarın bu serisini takip ediyordum o yüzden Phoebe’nin hikayesini de merak ediyorum. Açıkçası tahmin ettiğimden güzeldi. Ama normal olarak baktığımızda çok ortalamaydı. Ben Phoebe’nin hikayesinin böyle tutkulu olacağını tahmin etmezdim. O açıdan bekleneni karşılıyor ama beklenenden fazlasına ulaşamıyordu kitap. Öyle aman aman kitaplığınıza mutlaka ekleyin dediğim bir kitap asla olamaz ama seriyi zaten aldıysanız ve devam ediyorsanız şans verebilirsiniz.