Bir rüya
Uğurlamak gerek bazen, bir kelebeğin kanadında, bir balığın aklında kalan son umudu. Bir rüyaydı, belki de düş. Bilmem ama güzeldi herşeye rağmen. Çünkü içinde sen vardın, birde ben. Küçük bir kız çocuğu sana benzeyen koştu yanımıza sarıldı bize. Lakin sonra anladım ki hepsi bir rüyaymış! Tamamen bana aittir (U ԅ F A L I)
Şiir
··
33 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hayika omuş uyfalı 🐾
U ԅ F A L I
Gönderi Sahibi
Teşekkürler ☺️