6/10
·328 syf.··
2021 2. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 31 Ocak 2021 00:45
Bu kitapta entrikalar yok. İki gencin buluşması için başkasından medet umduğu da yok. İlk başlarda epey sıkılmıştım kitabı okurken. Çünkü olan bir şey yoktu doğrusu. Dümdüz günler arka arkaya sıralanmıştı. Ama bittiğinde Anne'in gerçekten ne kadar güzel ve sakin bir karakteri olduğunu fark ettim. Bir şeyi seviyor ve sadece sevmekle yetiniyor. Başkalarına zarar vermeden. Kıskançlığın onu ele geçirmesine izin vermeden. Bu devirde bunu yapabilen kaç kişi vardır? Bilemiyorum doğrusu. Ama bu kitabı herkesin severek okuyacağını düşünmüyorum. Ben dahil okurken epey sıkılmıştım çünkü baktığımda. Fakat okuduktan sonra oturan bazı şeyler, iyi ki okumuşum dedirtti. O yüzden kitabı okuyun ya da okumayın diyemem. Sakinlik spontanelik hoşunuza gidiyorsa okuyabilirsiniz. Aşırı heyecanlı hareketli bir kitap beklemeyin asla! Ama sonu sizi mutlu edecektir.
İknaJane Austen · Yabancı Yayınları · 20183,548 okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.